TOLONG LA KLIK...NAK BAYAR DUIT KETA

NANTI TOLONG LA KLIK2 HEARTBEAT NI....THANKS !!

MASA TAK LEH DIUNDUR

KAWAN2 SAYA

SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA!

BLOG NI BERMULA

Isnin 27SEPT2010,16SYAWAL

Sunday, November 21, 2010

SAYA MENANG KIRA DUIT TABUNG OMURICE

Okey, berbalik kepada senarai mereka yang meneka. Tahniah kepada mereka yang berjaya. Mereka adalah :
  
Hadiah Utama Topup RM30 - CikAnna (RM265)

Hadiah SaguHati  Topup RM10
  1. Taufidris (RM245)
  2. EijaZaQuan (RM270.43)
  3. Sharifah Nor (RM241.30)
  4. Myra Jay (RM275.50)
  5. KopikuKaw (RM232)
Hadiah Khas kat Peneka hampir tepat Namun lambat Meneka - Tiefazatie (RM255.51)


Alhamdulillah saya diumumkan pemenang hadiah utama topup rm30,
saya join contest Omurice disaat2 akhir ,wpun dah lama saya tahu contest dia,
mari tengok jumlah sebenar duit dalam tabung tu setelah Omurice simpan 
dalam akaun,sepatutnya hadiah tu milik Tiefazatie kerana jawapan nya hampir tepat,
tapi dia lambat meneka..jangan sedih2 ya sis!!!
sebab tu hadiah tu jatuh pada tekaan saya,jom tengok n3 saya...



Ini adalah bank in slip bagi tabung Omu.
saya cilok dari blog Omu..jgn marah ya!!

harap2 lepas ni saya akan selalu murah rezeki..

0 comments:

Post a Comment