TOLONG LA KLIK...NAK BAYAR DUIT KETA

NANTI TOLONG LA KLIK2 HEARTBEAT NI....THANKS !!

MASA TAK LEH DIUNDUR

KAWAN2 SAYA

SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA!

BLOG NI BERMULA

Isnin 27SEPT2010,16SYAWAL

Monday, November 22, 2010

1'st GA CIKGU CT JUNIOR

Hadiah yang CT bg nie ikhlas tuk anda smua yg bertuah..
Kali nie bukan ajer hadiah pingan mangkuk cawan teko 
tapi jg ada set perfume...

 HADIAH UTAMA

SPECIAL GIVEAWAY 
salam perkenalan bt Cikgu,muga persahabatan ini akan
berkekalan walau sekadar dialam maya..
Hadiah yang Cikgu Ct Junior nak bagi pada pemenang Ga nya nanti,
harap2 saya leh menang salah satu darinya,
nak bagi my mom sempena hari lahirnya n anniversary..
selang sehari je awal bulan 12 nanti..
lewat sikit xpe kan!!
Jom kawan2 join sama..
GA berakhir pada 31DIS2010
Klik je link bawah ni

2 comments:

Unknown said...

wohoo..besh2~

cikanna said...

jom join Alinac,teruja saya tgk hadiah ..

Post a Comment