TOLONG LA KLIK...NAK BAYAR DUIT KETA

NANTI TOLONG LA KLIK2 HEARTBEAT NI....THANKS !!

MASA TAK LEH DIUNDUR

KAWAN2 SAYA

SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA!

BLOG NI BERMULA

Isnin 27SEPT2010,16SYAWAL

Tuesday, November 30, 2010

GIVEAWAY "KALAU SAYA SHOPPING DI ALINAC SHOPPE"



"KALAU SAYA SHOPPING DI ALINAC SHOPPE...... "

produk yang nak saya beli semestinya 

SLIM SET DR. JOHNSON...

kerana emmm nampaknya harga saham saya dah makin merudum ni...

jatuh makin melepek jadinya..
pesaingan makin ramai,tahap saya sama je macam dulu2..
takut jugak la orang yang disayang cari yang lain yang slim bentuk badan..
merana la nampaknya saya...
saya harap bila saya gunakan produk slim set ni saya akan bangkit semula,
menuju aras kecemerlangan dalam kerjaya saya..
makin bersemangat mengurus kerja seharian dan bergerak cergas,
kesana sini melayan pelanggan..
insyallah lepas tu ke gerbang perkahwinan yang gemilang..
saya harap produk ni akan merialisasikan impian saya ya,
Yong...
jom ramai2 join GA ni...
berakhir hingga 10DIS2010..
klik je link kat bawah ni...


SET A
1 SLIM SET DR. JOHNSON

-SLIM SOAP DR JOHNSON
-HOT N COOL SLIM CREAM
-FREE VITAMIN C LOTION



SET B
1 SLIM SET DR. JOHNSON

-SLIM SOAP DR JOHNSON
-NATURAL CREAM
-FREE VITAMIN C LOTION

SET c
1 SLIM SET DR. JOHNSON

-SLIM SOAP DR JOHNSON
-3 in 1 SLIM CREAM

MEMBER
RM42 - Peninsular



NON-MEMBER
RM48Peninsular


-slimming cream ini amat berkesan dan teramat mustajab untuk tujuan menguruskan badan dan mengempiskan perut serta bahagian2 badan yg bermasalah..cream ini amat berkesan .

- akan menampakkan kesan seawal seminggu. Hendaklah dipakai selepas mandi pada waktu pagi,dan malam..

- Cream ini akan bertindak selama 6jam tanpa henti...so akan rasa PANAS selama itu..


6 comments:

Unknown said...

wow detail ek kasi penerangan..thanks darling coz sudi join..huhu

terharu nih :)

penyertaan diterima!

cikanna said...

harap2 leh la menang hadiah misteri tu!!

Unknown said...

gudluck~!

~izan~ said...

salam...tahniah menang GA ni..mmg patot menang hehe..tahniah yer!~

Unknown said...

Tahniah ya..anda bertuah! hehe

sila check link disini dan isi form di Alinac Shoppe

http://www.alinaclover.com/2010/12/pengumuan-pemenang-ga-kalau-saya.html

Unknown said...

hi dear..bole emailkan yong nama, alamat dan no phone tak?

yong nak pos hadiah nanti

email kat alinacshoppe@yahoo.com

Post a Comment