TOLONG LA KLIK...NAK BAYAR DUIT KETA

NANTI TOLONG LA KLIK2 HEARTBEAT NI....THANKS !!

MASA TAK LEH DIUNDUR

KAWAN2 SAYA

SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA!

BLOG NI BERMULA

Isnin 27SEPT2010,16SYAWAL

Monday, November 29, 2010

IMRAN BELATED BIRTHDAY GIVEAWAY


Saya nak join GA Mummy Nottinetti..
sempena b'day anak lelakinya Imran..
selamat hari lahir ya hansome boy,
muga bila besar nanti dapat awek paling cun sekali..
eh!eh! bukan2
bila besar nanti jadi anak yg senantiasa berjaya dalam kerjaya
murah rezeki dan sayang ibu ayah,
juga senantiasa disenangi oleh semua..
...Amin...

nak tahu apa syarat2 n hadiahnya klik je link kat bawah ni


GA berakhir hingga 1DIS2010

 GA yang sangat susah saya rasakan,
tapi orang kata tak mencuba mana tahu manis masamnya kan!!
ape kena mengena pulak ngan manis masam ni hehehe..
setelah gambar tu diprint saya suroh je my sister possing with gambar Imran tu

ini la hasilnya





2 comments:

notti netti said...

hahah sudah lihat..tinkiu............eheehe

cikanna said...

terima kasih kerana terima penyertaan saya..

Post a Comment