TOLONG LA KLIK...NAK BAYAR DUIT KETA

NANTI TOLONG LA KLIK2 HEARTBEAT NI....THANKS !!

MASA TAK LEH DIUNDUR

KAWAN2 SAYA

SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA!

BLOG NI BERMULA

Isnin 27SEPT2010,16SYAWAL

Monday, November 29, 2010

CUTI_CUTI SEKOLAH G.A !



Salam semua,saya nak join GA Mama Adam pulak..
mama adam ni nama dia aanie...cute macam adam orangnya..
kena follow blog ni jugak..http://nasi-kerabu.blogspot.com/
kerana penyumbang GA ni jugak..
GA berakhir hingga 31DIS2010,11.59malam..
kena tag 2 orang kawan..
jadi saya nak tag imanmom dan nadiah
join jgn tak join tau!!!
pada kawan yang tak kena tag nak join klik je link kat bawah ni..

3 comments:

lady-D said...

TQ join..gd luck taw :)

cikanna said...

tq terima penyertaan saya..

aanie said...

good luck...check nama ye...

SENARAI PESERTA GA

Post a Comment