TOLONG LA KLIK...NAK BAYAR DUIT KETA

NANTI TOLONG LA KLIK2 HEARTBEAT NI....THANKS !!

MASA TAK LEH DIUNDUR

KAWAN2 SAYA

SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA!

BLOG NI BERMULA

Isnin 27SEPT2010,16SYAWAL

Friday, February 18, 2011

Jemari Asmara 2nd GiveAway!!


jom ramai2 join GA JemariAsmara..
berakhir hingga 100 penyertaan..
banyak kategori hadiah disediakan...
saya nak tag bro_monday,nadiah,imanmom,mra,enna,timmie,teratai,fara..
join ya!! letak saya sebagai referral...





GA ini dianjurkan sempena 3 perkara:

i. Ulang tahun perkahwinan ibu dan ayah yang ke 8 tahun hijrah pada 12 Rabiulawal 1432H
ii. Pembukaan Asmara Collections @http:jemariasmaraonlinebiz.blogspot.com
iii. Jemari Asmara bakal berusia 3 bulan pada 23 Februari 2011

1 comments:

teratai said...

salam cik anna,

tq tag saya..

Post a Comment