TOLONG LA KLIK...NAK BAYAR DUIT KETA

NANTI TOLONG LA KLIK2 HEARTBEAT NI....THANKS !!

MASA TAK LEH DIUNDUR

KAWAN2 SAYA

SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA!

BLOG NI BERMULA

Isnin 27SEPT2010,16SYAWAL

Tuesday, February 1, 2011

LAST CALL FOR HAPPY BIRTHDAY GIVEAWAY !!!





Hari ni berapa haribulan???
31JAN2011 kan!...last day pada sesiapa yang nak join GA saya ni...
pada yang nak join cepat lah join,saya nak tutup penyertaan pada pukul 6petang nanti...
ada masa lagi ya!!
dan saya dah tambah satu lagi hadiah !!
sila semak penyertaan kawan2,nama ada kat bawah ni...
kalau tak ada bg tau ya,jgn diam je!
saya ni manusia biasa kadang2 terlepas pandang..

SENARAI PESERTA GA SAYA




ingat GA akan melabuhkan tirainya pukol 6petang nanti...
penyertaan selepas jam tu tidak akan diterima!
GOOD LUCK SEMUA!!!!

0 comments:

Post a Comment