TOLONG LA KLIK...NAK BAYAR DUIT KETA

NANTI TOLONG LA KLIK2 HEARTBEAT NI....THANKS !!

MASA TAK LEH DIUNDUR

KAWAN2 SAYA

SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA!

BLOG NI BERMULA

Isnin 27SEPT2010,16SYAWAL

Thursday, February 10, 2011

CONTEST TEKA SENYUMAN

saya nak join contest Mika Fasha...
contest teka senyuman...

artis wanita
1.elyana
2.amy mastura
3.erra fazira


artis lelaki
1.anuar zain
2.akim af
3.aizat af

dua2 senyuman milik ctNurhaliza


saya nak tag imanmom,nadiah,mra
join ya! klik SINI...
berakhir hingga 3MARCH2011

Pengkaji dan pengamal barat percaya dengan memulakan hari dengan senyuman bukan sahaja berupaya menceriakan hidup kita tetapi memberi banyak kebaikan kepada kesihatan. Apabila kita tersenyum, badan turut 'tersenyum' dan menganggap kita gembira. Kajian menunjukkan senyuman memperlahankan aliran darah yang melalui sinus keotak.

“Ukirlah senyuman yang paling manis kerana selain sedekah, senyuman itu ibarat lukisan rahsia hati…Senyuman itu tidak menyakitkan tapi menjadi penawar hati yang sakit..”


0 comments:

Post a Comment