TOLONG LA KLIK...NAK BAYAR DUIT KETA

NANTI TOLONG LA KLIK2 HEARTBEAT NI....THANKS !!

MASA TAK LEH DIUNDUR

KAWAN2 SAYA

SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA!

BLOG NI BERMULA

Isnin 27SEPT2010,16SYAWAL

Friday, January 28, 2011

NINI D & THE WARNA CONTEST





salam pagi semua,saya nak join contest Nini D
contest akan berakhir pada 31JAN2011,11.59malam..
jom la kawan2 join...klik SINI...
saya nak tag Enna...

1. apa pendapat anda tentang rekaan tudung sekarang..
terlalu banyak rekaan tudung dipasaran sekarang,terlalu trendy dan bergaya..
banyak pilihan kainnya dari yang murah hingga yang mahal..dari yang mudah n simple dipakai,
xyah letak accsesori yang sarat pun look cute...tudung2 sekarang seperti kain lycra look simple n xyah gosok pun ada..jimat masa kan!!

2.rekaan yang macam mana yang anda suka?
saya suka tudung bawal, kain nya lembut n senang untuk digayakan..
senang juga dicuci..
sesekali suka gak pakai tudung shawl...


'bertudung akan lebih bergaya jika...
kita bijak membuat pilihan...
ikut bentuk muka kita..design tudung sesuai ngan pakaian kita..
majlis pe yang nak kita hadiri nanti...
gunakan brooch yang comel2 jgk penyeri tudung kita..look simple n cute
nampak makin menarik..
bertudung satu tuntutan Islam...iklas kerana Allah..


2 comments:

Nini D.. said...
This comment has been removed by the author.
Nini D.. said...

mydear Cik Anna...
tq for join...
wish u luck!!

Post a Comment