TOLONG LA KLIK...NAK BAYAR DUIT KETA

NANTI TOLONG LA KLIK2 HEARTBEAT NI....THANKS !!

MASA TAK LEH DIUNDUR

KAWAN2 SAYA

SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA!

BLOG NI BERMULA

Isnin 27SEPT2010,16SYAWAL

Wednesday, April 13, 2011

GIVE AWAY DARI NELLY DAN MAS UNTUK BLOGGER


diblog nelly dan Mas...
berakhir bila2 masa dari sekarang..
nak ajak nadiah,mra dan bro_monday join sama...

Apa pendapat anda tentang blog mas Ahmad Safwan dan blog Nelly the strange
blog Mas penuh dengan gambar mas bawa kamera..
semestinya mas seorang yang suka mengabdikan kenangan..
nice blog...
firstime sampai blog Nelly,wow template merah hitam,jarang jumpa...
follower yang ramai semestinya n3 Nelly best2...
seronok dibaca kan nelly..

kenapa nak join Give Away dari Nelly dan Mas...
pertamanya saya ni memang suka join GA...
tak suka hampakan Nelly kerana ajak saya join GA ni...
harap2 leh menang hadiah....hihihi....

1 comments:

kindergartenlibrary said...

tq join ^^
wish u luck tau ^^

Post a Comment