TOLONG LA KLIK...NAK BAYAR DUIT KETA

NANTI TOLONG LA KLIK2 HEARTBEAT NI....THANKS !!

MASA TAK LEH DIUNDUR

KAWAN2 SAYA

SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA!

BLOG NI BERMULA

Isnin 27SEPT2010,16SYAWAL

Monday, April 18, 2011

ADA SESIAPA NAK VOUCHER NI TAK?? FREE JE

saya menang voucher ni...
ada sesiapa yang nak tak??
disebabkan saya tak boleh berbelanja lebih tiap2 bulan,
saya nak kongsi kan pada yang betul2 nak beli je la ya!!


VOUCHER ini hanya layak untuk pembelian di blogDILAZ COLLECTION(http://dilazcollection.blogspot.com/). VOUCHER sah sehingga 30 APRIL 2011. .
Voucher boleh terus guna. Untuk guna atau pertanyaan, sila e-mail Dilaz di fadilaz_29@yahoo

sila tinggalkan nama kawan2 kat bawah dan nyatakan nak yang mana satu ya!!!


Hadiah KEDUA X 2 :
VOUCHER RM 30 untuk belian rantai leher ZULIAN
VOUCHER RM 20 untuk belian loket atau belian dari koleksi-koleksi ZULIAN
VOUCHER RM 15 untuk belian kerongsang atau subang ZULIAN
VOUCHER RM 10 untuk belian cincin wanita ZULIAN

0 comments:

Post a Comment