TOLONG LA KLIK...NAK BAYAR DUIT KETA

NANTI TOLONG LA KLIK2 HEARTBEAT NI....THANKS !!

MASA TAK LEH DIUNDUR

KAWAN2 SAYA

SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA!

BLOG NI BERMULA

Isnin 27SEPT2010,16SYAWAL

Friday, March 25, 2011

CUJEN THE LEJEN GIVEAWAY

saya tag nadiah dan bro_monday
jom keblog Cujen...




1. MNG Tatto Tote Bag
hadiah pilihan saya 

cerita kelakar saya...
TEPUNG NAIK SENDIRI..
Pada suatu hari yang tak berapa nak indah, Mak Esah menyuruh anaknya Ali ke kedai.
Mak Esah : Ali, ngko tolong belikan mak tepung naik sendiri kat kedai depan nu.
Setelah hampir sepuluh minit menunggu anaknya di dapur, Mak Esah menjengok ke ruang tamu.
Mak Esah : Laa….. dah lama ke engko balik? Manenye tepung yang mak mintak ngko beli.
Ali : Dah lama saya balik, mak je yang tak perasaan. Tepung tu ada kat tangga nu…… pandai-pandai la tepung tu naik sendiri.
Mak Esah : ?! Nape la bengap sangat anak aku ni ?!


kedit tuk kelakargila

1 comments:

cujen said...

kalau dapat anak mcm tu konpom mak boleh kena sakit jiwa..heheheh

anyway, thanks for join & gud luck!

Post a Comment